ЗВІТ про результати проведення процедур відкритих і двоступеневих торгів
та попередньої кваліфікації № 4 від 01 жовтня 2015р.
1. Замовник.
1.1. Найменування. Глобинська міська рада.
1.2. Код за ЄДРПОУ. 22547673.
1.3. Місцезнаходження. Вулиця Леніна, 285, місто Глобине, Глобинський район, Полтавська область, поштовий індекс 39000.
1.4. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками (прізвище, ім’я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв’язку, електронна адреса).
Прізвище, ім’я, по батькові: Перевьорткін Володимир Геннадійович
Посада: Заступник Глобинського міського голови з питань діяльності виконавчого органу ради
Адреса: Полтавська область, Глобинський район, місто Глобине, вулиця Леніна, 285, поштовий індекс 39000.
Телефон: (05365) 24-7-30
Тел./факс: (05365) 24-2-78
Е-mail:
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду
2. Замовник, в інтересах якого генеральним замовником проведено процедуру закупівлі.
2.1. Найменування.
2.2. Код за ЄДРПОУ.
2.3. Місцезнаходження.
2.4. Найменування та код за ЄДРПОУ головного розпорядника коштів.
3. Предмет закупівлі.
3.1. Найменування предмета закупівлі. ДК 016-2010 – 28.30.2 (трактори сільськогосподарські, інші) (28.30.23-30.00) (Трактор колісний МТЗ-82.1 Беларус або еквівалент)
3.2. Кількість товару або обсяг виконання робіт чи надання послуг. 1 одиниця.
3.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Полтавська область, Глобинський район, місто Глобине, вулиця Мічуріна, 94/1.
3.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Вересень-жовтень 2015р.
4. Процедура закупівлі. Відкриті торги.
5. Інформування про процедуру закупівлі.
5.1. Адреса веб-сайта, на якому замовником додатково розміщувалась інформація про закупівлю. www.globyne-rada.gov.ua
5.2. Дата оприлюднення і номер оголошення про проведення процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель. ВДЗ №276(19.06.2015) від 19.06.2015р. оголошення №150884.
5.3. Дата оприлюднення та номер повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель. ВДЗ №334(11.09.2015) від 11.09.2015р. оголошення №195432.
5.4. Дата і номер оголошення про результати процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель. ВДЗ №348(01.10.2015) від 01.10.2015р. оголошення №207028.
5.5. Дата і номер оголошення з відомостями про рамкову угоду, за якою укладено договір про закупівлю.
6. Інформація про учасників процедури закупівлі, які подали пропозиції конкурсних торгів.
6.1. Кількість учасників процедури закупівлі. 2 (два).
6.2. Найменування/прізвище, ім’я, по батькові.
Товариство з обмеженою відповідальністю "Техноторг-Дон";
Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРАВТОЗАПЧАСТИНА».
6.3. Код за ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків.
Товариство з обмеженою відповідальністю "Техноторг-Дон" – 31764816;
Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРАВТОЗАПЧАСТИНА» - 30722204.
6.4. Місцезнаходження/місце проживання.
Товариство з обмеженою відповідальністю "Техноторг-Дон" - проспект Героїв Сталінграду,
будинок 113/1, м.Миколаїв, Миколаївська область, поштовий індекс 54025;
Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРАВТОЗАПЧАСТИНА» - вул. Першого Травня,
будинок 1-А, м.Київ, поштовий індекс 02088.
|
7. Інформація про пропозиції конкурсних торгів.
7.1. Строк подання пропозицій конкурсних торгів (дата і час). 22 липня 2015 року 09.00 год.
7.2. Дата розкриття пропозицій конкурсних торгів (дата і час). 22 липня 2015 року 10.00 год.
7.3. Кількість отриманих пропозицій конкурсних торгів. 2 (дві)
7.4. Кількість пропозицій конкурсних торгів, поданих на другому етапі (у разі застосування процедури двоступеневих торгів).
7.5. Ціна кожної пропозиції конкурсних торгів.
Товариство з обмеженою відповідальністю "Техноторг-Дон" - 454800 гривень 00 копійок з ПДВ (чотириста п’ятдесят чотири тисячі вісімсот гривень 00 копійок з ПДВ). Ціна за одиницю товару - 454800 гривень 00 копійок з ПДВ;
Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРАВТОЗАПЧАСТИНА» - 459870 гривень 00 копійок з ПДВ (чотириста п’ятдесят дев’ять тисяч вісімсот сімдесят гривень 00 копійок з ПДВ) Ціна за одиницю товару - 459870 гривень 00 копійок з ПДВ.
7.6. Перелік відхилених пропозицій конкурсних торгів, а також підстави їх відхилення.
8. Інформація про оцінку пропозицій конкурсних торгів.
8.1. Ціни пропозицій конкурсних торгів, які оцінювалися:
|
найнижча ціна пропозиції конкурсних торгів
|
454800 гривень 00 копійок з ПДВ (чотириста п’ятдесят чотири тисячі вісімсот гривень 00 копійок з ПДВ); (цифрами і словами)
|
найвища ціна пропозиції конкурсних торгів
|
459870 гривень 00 копійок з ПДВ (чотириста п’ятдесят дев’ять тисяч вісімсот сімдесят гривень 00 копійок з ПДВ; (цифрами і словами)
|
ціна акцептованої пропозиції конкурсних торгів
|
459870 гривень 00 копійок з ПДВ (чотириста п’ятдесят дев’ять тисяч вісімсот сімдесят гривень 00 копійок з ПДВ; (цифрами і словами)
|
8.2. Дата акцепту пропозиції конкурсних торгів. 08 вересня 2015р.
9. Інформація про учасника, з яким укладено договір про закупівлю.
9.1. Найменування/прізвище, ім’я, по батькові. Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРАВТОЗАПЧАСТИНА».
9.2. Код за ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків. 30722204
9.3. Місцезнаходження (для юридичної особи) та місце проживання (для фізичної особи),телефон, телефакс. Вулиця Першого Травня, будинок 1-А, м.Київ, поштовий індекс 02088, телефон: (044) 593 08 26, телефакс: (044) 593 08 26.
10. Дата укладення договору про закупівлю та сума, визначена в договорі про закупівлю. 28 вересня 2015р. 459870 гривень 00 копійок з ПДВ (чотириста п’ятдесят дев’ять тисяч вісімсот сімдесят гривень 00 копійок з ПДВ).
11. Підстави для прийняття рішення про неукладення договору про закупівлю (якщо таке мало місце).
12. Відміна торгів або визнання їх такими, що не відбулися.
12.1. Дата прийняття рішення.
12.2. Підстави.
13. Зведена інформація замовника про наявність та відповідність установленим законодавством вимогам документів, що підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям згідно зі статтею 16 Закону, та наявність/відсутність обставин, установлених статтею 17 Закону, із зазначенням відповідних підстав.
13.1. Перелік учасників, які відповідають кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. Товариство з обмеженою відповідальністю "Техноторг-Дон"; Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРАВТОЗАПЧАСТИНА».
13.2. Перелік учасників, які не відповідають кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону.
13.3. Перелік учасників, щодо яких не встановлено обставини, визначені статтею 17 Закону. Товариство з обмеженою відповідальністю "Техноторг-Дон"; Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРАВТОЗАПЧАСТИНА».
13.4. Перелік учасників, щодо яких установлено обставини, визначені статтею 17 Закону, із зазначенням таких обставин для кожного учасника.
14. Інформація про укладену рамкову угоду.
14.1. Дата та номер рамкової угоди.
14.2. Учасники рамкової угоди.
14.3. Строк, на який укладено рамкову угоду.
14.4. Істотні умови договору про закупівлю, визначені в рамковій угоді.
14.5. Умови конкурентного відбору або порядок проведення переговорів з учасником.
15. Інша інформація (у тому числі обґрунтування застосування скороченої процедури, інформація про субпідрядників). 28 липня 2015 року при проведенні оцінки пропозицій конкурсних торгів було визнано найбільш економічно вигідною пропозицією конкурсних торгів та акцептовано - пропозицію Товариство з обмеженою відповідальністю "Техноторг-Дон". Повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів було оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель ВДЗ №305(31.07.2015) від 31.07.2015р. оголошення №172518. Договір з ТОВ «Техноторг-Дон» про закупівлю трактора Беларус 82.1 неукладений в зв’язку з порушенням строків, передбачених частиною другою статті 31 Закону України «Про здійснення державних закупівель» з вини учасника. Відповідно до ст.41 Закону України «Про здійснення державних закупівель» договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням строків, передбачених абзацами третім, четвертим частини другої статті 31 Закону України «Про здійснення державних закупівель». Відповідно до ч.3. ст.31 Закону України «Про здійснення державних закупівель» 08.09.2015р. було визначено найбільш економічно вигідну пропозицію конкурсних торгів з тих, строк дії яких ще не минув та акцептовано - пропозицію Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРАВТОЗАПЧАСТИНА».
16. Склад комітету з конкурсних торгів:
Перевьорткін В.Г.
|
Заступник Глобинського міського голови з питань діяльності виконавчого органу ради, голова комітету з конкурсних торгів.
|
Яременко Т.А.
|
Спеціаліст І категорії виконкому Глобинської міської ради по будівництву, заступник голови комітету з конкурсних торгів.
|
Садова В.А.
|
Спеціаліст І категорії фінансового відділу виконкому Глобинської міської ради, секретар комітету з конкурсних торгів.
|
Яценко С.В.
|
спеціаліст ІІ категорії відділу виконкому Глобинської міської ради по управлінню природними ресурсами та регулюванню земельних відносин, член комітету з конкурсних торгів.
|
Сусід О.М.
|
Спеціаліст ІІ категорії виконкому Глобинської міської ради по правових питаннях, член комітету з конкурсних торгів.
|
Заступник Глобинського міського голови
з питань діяльності виконавчого органу ради
Голова комітету з конкурсних торгів В.Г.Перевьорткін
ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів
1. Замовник (генеральний замовник).
1.1. Найменування. Глобинська міська рада.
1.2. Код за ЄДРПОУ. 22547673.
1.3. Місцезнаходження. Вулиця Леніна, 285, місто Глобине, Глобинський район, Полтавська область, поштовий індекс 39000.
1.4. Реєстраційний рахунок замовника (генерального замовника). 35420106043267 в Головному управлінні Державної казначейської служби України у Полтавській області. Адреса: вул.Шевченка, 1, м.Полтава, поштовий індекс 36011, МФО: 831019. Адреса Управління Державної казначейської служби України у Глобинському районі Полтавської області: вул.Леніна, 212, м.Глобине, Глобинський район, Полтавська область, поштовий індекс 39000.
1.5. Посадові особи замовника (генерального замовника), уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками (прізвище, ім’я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв’язку, електронна адреса).
Прізвище, ім’я, по батькові: Перевьорткін Володимир Геннадійович
Посада: Заступник Глобинського міського голови з питань діяльності виконавчого органу ради
Адреса: Полтавська область, Глобинський район, місто Глобине, вулиця Леніна, 285, поштовий індекс 39000.
Телефон: (05365) 24-7-30
Тел./факс: (05365) 24-2-78
Е-mail:
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду
2. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі. 815000 гривень 00 копійок з ПДВ (вісімсот п’ятнадцять тисяч гривень 00 копійок з ПДВ).
3. Адреса веб-сайта, на якому замовником (генеральним замовником) додатково розміщується інформація про закупівлю. www.globyne-rada.gov.ua
4. Інформація про предмет закупівлі.
4.1. Найменування предмета закупівлі. ДК 016-2010 – 28.30.2 (трактори сільськогосподарські, інші) (28.30.23-30.00) (Трактор колісний МТЗ-82.1 Беларус або еквівалент)
4.2. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. 1 одиниця.
4.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Полтавська область, Глобинський район, місто Глобине, вулиця Мічуріна, 94/1.
4.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Вересень-жовтень 2015 р.
5. Місце отримання документації конкурсних торгів. Вулиця Леніна, 285, приймальня, місто Глобине, Глобинський район, Полтавська область, поштовий індекс 39000.
6. Забезпечення пропозиції конкурсних торгів (якщо замовник (генеральний замовник) вимагає його надати).
6.1. Розмір. Не вимагається.
6.2. Вид.
6.3. Умови надання.
7. Подання пропозицій конкурсних торгів.
7.1. Місце. Вулиця Леніна, 285, приймальня, місто Глобине, Глобинський район, Полтавська область, поштовий індекс 39000.
7.2. Строк. 22 липня 2015 року 09.00 год.
8. Розкриття пропозицій конкурсних торгів.
8.1. Місце. Вулиця Леніна, 285, зала засідань, місто Глобине, Глобинський район, Полтавська область, поштовий індекс 39000,
8.2. Дата. 22 липня 2015 року.
8.3. Час. 10.00 год.
9. Інформація про рамкову угоду.
9.1. Строк, на який укладається рамкова угода.
9.2. Кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду.
10. Додаткова інформація. Кваліфікаційні критерії - відповідно до ст.ст.16,17 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (№ 1197-VII від 10.04.2014 р.). Довідки за тел.: (05365) 24-7-30, (05365) 25-2-19. Більш детально - у документації конкурсних торгів.
Заступник Глобинського міського голови
з питань діяльності виконавчого органу ради
Голова комітету з конкурсних торгів В.Г.Перевьорткін
Глобинська міська рада
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
Протокол засідання
комітету з конкурсних торгів
від “16” червня 2015 р. №14
|
|
Голова комітету з конкурсних торгів
|
|
________________ Перевьорткін В.Г.
|
|
|
ДОКУМЕНТАЦІЯ КОНКУРСНИХ ТОРГІВ
на закупівлю
ДК 016:2010 – 28.30.2 (трактори сільськогосподарські, інші) (28.30.23-30.00)
(Трактор колісний МТЗ-82.1 Беларус або еквівалент)
м. Глобине - 2015
ЗМІСТ
документації конкурсних торгів
- I. Загальні положення
- II. Порядок внесення змін та надання роз'яснень до документації конкурсних торгів
- III. Підготовка пропозицій конкурсних торгів
- IV. Подання та розкриття пропозицій конкурсних торгів
- V. Оцінка пропозицій конкурсних торгів та визначення переможця
- VI. Укладання договору про закупівлю
- VII. Додатки документації конкурсних торгів:
Додаток №1 Загальні відомості про учасника.
Додаток №2 Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі.
Додаток №3 Форма «Пропозиція конкурсних торгів».
Додаток №4 Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника конкурсних торгів кваліфікаційним критеріям
Додаток №5 Критерії та методика оцінки пропозиції конкурсних торгів.
Додаток №6 Істотні умови договору.
I. Загальні положення
|
1
|
2
|
1. Терміни, які вживаються в документації конкурсних торгів
|
Документація конкурсних торгів розроблена на виконання вимог Закону України "Про здійснення державних закупівель" (№ 1197-VII від 10.04.2014 р.) (далі – Закон). Терміни, які використовуються в цій документації конкурсних торгів, вживаються в значеннях, визначених Законом
|
2. Інформація про замовника торгів
|
|
повне найменування
|
Глобинська міська рада
|
місцезнаходження
|
39000, вул. Леніна, 285 м. Глобине, Глобинський район, Полтавської області
|
посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками
|
Перевьорткін Володимир Геннадійович - голова комітету з конкурсних торгів, заступник Глобинського міського голови з питань діяльності виконавчого органу ради, адреса: Полтавська область, Глобинський район, місто Глобине, вулиця Леніна, 285, поштовий індекс 39000, телефон: (05365) 24-7-30, телефакс: (05365)24-2-78, Е-mail:
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду
|
3. Інформація про предмет закупівлі
|
|
найменування предмета закупівлі
|
ДК 016:2010 – 28.30.2 (трактори сільськогосподарські, інші) (28.30.23-30.00)
|
вид предмета закупівлі
|
(Трактор колісний МТЗ-82.1 Беларус або еквівалент)
|
місце, кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт)
|
Полтавська область, Глобинський район, місто Глобине, вулиця Мічуріна, 94/1, 1 одиниця
|
строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт)
|
Вересень-жовтень 2015 р.
|
4. Процедура закупівлі
|
Відкриті торги
|
5. Недискримінація учасників
|
Вітчизняні та іноземні учасники беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах.
|
6. Інформація про валюту (валюти), у якій (яких) повинна бути розрахована і зазначена ціна пропозиції конкурсних торгів
|
Валютою пропозиції конкурсних торгів є національна валюта України - гривня.
|
7. Інформація про мову, якою повинні бути складені пропозиції конкурсних торгів
|
Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Усі документи, що мають відношення до пропозицій конкурсних торгів, складаються українською мовою
|
II. Порядок внесення змін та надання роз'яснень до документації конкурсних торгів
|
1. Процедура надання роз'яснень щодо документації конкурсних торгів
|
Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів (за 5 днів - у разі скороченої процедури) до закінчення строку подання пропозицій конкурсних торгів звернутися до замовника за роз’ясненнями щодо документації конкурсних торгів. Замовник повинен надати роз’яснення на звернення протягом трьох днів з дня його отримання. Замовник повинен надати роз'яснення на запит протягом трьох днів з дня його отримання всім особам, яким було надано документацію конкурсних торгів. Замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень внести зміни до документації конкурсних торгів, продовживши строк подання та розкриття пропозицій конкурсних торгів не менше ніж на сім днів та повідомити письмово протягом одного робочого дня з дня прийняття рішення про внесення зазначених змін усіх осіб, яким було видано документацію конкурсних торгів.
У разі несвоєчасного подання замовником роз'яснень щодо змісту документації конкурсних торгів або несвоєчасного внесення до неї змін замовник повинен продовжити строк подання та розкриття пропозицій конкурсних торгів не менш як на сім днів та повідомити про це всіх осіб, яким було видано документацію конкурсних торгів. Зазначена інформація оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 Закону.
|
2. Порядок проведення зборів з метою роз'яснення запитів щодо документації конкурсних торгів
|
Даною документацією із конкурсних торгів не передбачено проведення зборів з метою роз’яснення будь-яких звернень щодо документації конкурсних торгів
|
III. Підготовка пропозицій конкурсних торгів
|
1. Оформлення пропозиції конкурсних торгів
* Ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством, за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами)
|
Пропозиція конкурсних торгів подається у письмовій формі за підписом уповноваженої посадової особи учасника, прошита, пронумерована та скріплена печаткою* у запечатаному конверті. Учасник процедури закупівлі має право подати лише одну пропозицію конкурсних торгів. Учасникам процедури закупівлі дозволяється подавати пропозиції конкурсних торгів як щодо предмета закупівлі, так і щодо визначених частин предмета закупівлі (зазначається у разі визначення замовником частин предмета закупівлі (лотів)).
Усі сторінки пропозиції конкурсних торгів учасника процедури закупівлі повинні бути пронумеровані та містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а також відбитки печатки*.
Повноваження щодо підпису документів пропозиції конкурсних торгів учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів.
Пропозиція конкурсних торгів запечатується у одному конверті, який у місцях склеювання повинен містити відбитки печатки учасника процедури закупівлі*.
На конверті повинно бути зазначено:
повне найменування і місцезнаходження замовника;
назва предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів;
повне найменування (прізвище, ім'я, по батькові) учасника процедури закупівлі, його місцезнаходження (місце проживання), ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, номери контактних телефонів;
маркування: "Не відкривати до _________ (зазначаються дата та час розкриття пропозицій конкурсних торгів").
Якщо конверт не запечатаний або не промаркований у відповідності з вищенаведеними вимогами, Замовник не несе відповідальності за передчасне розкриття пропозицій та інших небажаних для Учасника наслідків.
Усі сторінки пропозиції, на яких зроблені будь-які окремі записи або правки, повинні містити напис біля виправлення наступного змісту: «Виправленому вірити» дата, підпис, прізвище та ініціали особи або осіб, що підписують пропозицію. Відповідальність за помилки друку у документах, надісланих до комітету конкурсних торгів та підписаних відповідним чином, несе учасник.
|
2. Зміст пропозиції конкурсних торгів учасника
|
Пропозиція конкурсних торгів, яка подається учасником процедури закупівлі повинна складатися з:
- документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції конкурсних торгів;
- документа, що підтверджує надання учасником забезпечення пропозиції конкурсних торгів (якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення процедури закупівлі);
- інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі відповідну технічну специфікацію (Додаток 2);
- документально підтвердженої інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям (Додаток 4);
- довідка, яка містить відомості про підприємство (додаток 1);
- форми «Пропозиція конкурсних торгів» (Додаток № 3).
Пропозиція повинна мати реєстр наданих документів.
Учасник у складі своєї пропозиції подає всі документи, передбачені і оформлені у відповідності до вимог документації конкурсних торгів. Якщо подання тих чи інших документів не передбачено чинним законодавством для такого Учасника, то у такому випадку учасник повинен зазначити ці відомості у довідці, складеній в довільній формі, у відповідній частині своєї пропозиції.
За підроблення документів Учасник несе кримінальну відповідальність згідно статті 358 Кримінального кодексу України.
|
3. Забезпечення пропозиції конкурсних торгів
|
Забезпечення пропозиції конкурсних торгів не вимагається.
|
4. Умови повернення чи неповернення забезпечення пропозиції конкурсних торгів
|
Документацією даних торгів не передбачено.
|
5. Строк, протягом якого пропозиції конкурсних торгів є дійсними
|
Пропозиції конкурсних торгів вважаються дійсними протягом 90 днів. До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії пропозицій конкурсних торгів.
Учасник має право:
відхилити таку вимогу, не втрачаючи при цьому наданого ним забезпечення пропозиції конкурсних торгів;
погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним пропозиції конкурсних торгів та наданого забезпечення пропозиції конкурсних торгів.
|
6. Кваліфікаційні критерії до учасників
|
Для участі у процедурі закупівлі учасники повинні мати кваліфікаційні дані, що відповідають критеріям, які визначені відповідно до статті 16 Закону, і відповідати вимогам, встановленим статтею 17 Закону; що зазначені разом зі способом документального підтвердження відповідності учасників вищевказаним критеріям та вимогам згідно із законодавством.
Кваліфікаційні критерії учасників конкурсних торгів надаються згідно Додатку 4.
|
7. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
|
Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі пропозицій конкурсних торгів документи, які підтверджують відповідність пропозиції конкурсних торгів учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником на предмет закупівлі згідно Додатку 2.
|
8. Інформація про субпідрядника (субпідрядників)
|
Не вимагається.
|
9. Опис окремої частини (частин) предмета закупівлі (лота), щодо якої можуть бути подані пропозиції конкурсних торгів
|
Учасники подають свої пропозиції стосовно предмету закупівлі в цілому.
|
10. Внесення змін або відкликання пропозиції конкурсних торгів учасником
|
Учасник має право внести зміни або відкликати свою пропозицію конкурсних торгів до закінчення строку її подання. Такі зміни чи заява про відкликання пропозиції конкурсних торгів враховуються у разі, коли вони отримані замовником до закінчення строку подання пропозицій конкурсних торгів.
Повідомлення Учасника про зміни або відкликання пропозиції готується, запечатується, маркується та відправляється у відповідності із пунктом 1. Розділу 3, додатково позначених „Зміни" або "Відкликання" відповідно. Повідомлення про відкликання може також надсилатися засобами зв'язку, але з наступним надсиланням письмового підтвердження, не пізніше кінцевого терміну подання пропозицій.
Конверти з позначками “Зміни” розкриваються в першу чергу.
Після розкриття, внесення змін до пропозиції конкурсних торгів не дозволяється, крім випадків передбачених діючим законодавством.
|
IV. Подання та розкриття пропозицій конкурсних торгів
|
1. Спосіб, місце та кінцевий строк подання пропозицій конкурсних торгів: спосіб подання пропозицій конкурсних торгів
|
Особисто, поштою. Подання пропозиції із конкурсних торгів у електронному вигляді або електронною поштою (у разі подання у формі електронного документа) не передбачено.
|
місце подання пропозицій конкурсних торгів
|
39000, вул. Леніна, 285, приймальня, м. Глобине, Глобинський район, Полтавської області
|
кінцевий строк подання пропозицій конкурсних торгів (дата, час)
|
22 липня 2015 року 09.00 год.
Пропозиції конкурсних торгів, отримані замовником після закінчення строку їх подання, не розкриваються і повертаються Учасникам, що їх подали.
На запит Учасника Замовник протягом одного робочого дня з дня надходження запиту підтверджує надходження пропозиції конкурсних торгів із зазначенням дати та часу
|
2. Місце, дата та час розкриття пропозицій конкурсних торгів місце розкриття пропозицій конкурсних торгів
|
39000, вул. Леніна, б. 285, м. Глобине, Глобинського району, Полтавської області, Глобинська міська рада, зала засідань
|
дата та час розкриття пропозицій конкурсних торгів
|
22 липня 2015 року 10.00 год.
До участі у процедурі розкриття пропозицій конкурсних торгів замовником допускаються всі учасники або їх уповноважені представники. Відсутність Учасника або його уповноваженого представника під час процедури розкриття пропозицій конкурсних торгів не є підставою для відмови в розкритті чи розгляді або для відхилення його пропозиції конкурсних торгів.
Повноваження представника Учасника підтверджується випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи Учасника на участь у процедурі розкриття пропозицій конкурсних торгів. Для підтвердження особи такий представник повинен надати паспорт.
Під час розкриття пропозицій конкурсних торгів перевіряється наявність чи відсутність усіх необхідних документів, передбачених документацією конкурсних торгів, а також оголошуються найменування та місцезнаходження кожного Учасника, ціна кожної пропозиції конкурсних торгів. Зазначена інформація вноситься до протоколу розкриття пропозицій конкурсних торгів.
Протокол розкриття пропозицій конкурсних торгів складається у день розкриття пропозицій конкурсних торгів за формою, затвердженою Міністерством економіки України. Протокол розкриття пропозицій конкурсних торгів підписується членами комітету з конкурсних торгів та Учасниками, які беруть участь у процедурі розкриття пропозицій конкурсних торгів.
Завірена підписом голови комітету з конкурсних торгів та печаткою замовника копія протоколу розкриття пропозицій конкурсних торгів надається будь-якому Учаснику на його запит протягом одного робочого дня з дня отримання такого запиту.
Протокол розкриття пропозицій конкурсних торгів оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу протягом 3 робочих днів з дня розкриття пропозицій конкурсних торгів відповідно до ст.. 10 Закону
|
V. Оцінка пропозицій конкурсних торгів та визначення переможця
|
1. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозиції конкурсних торгів із зазначенням питомої ваги критерію
|
Замовник має право звернутися до Учасників за роз'ясненнями змісту їх пропозицій конкурсних торгів з метою спрощення розгляду та оцінки пропозицій.
Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої пропозиції конкурсних торгів.
Замовником визначаються критерії та методика оцінки відповідно до частини п'ятої статті 28 Закону (Додаток №5 ДКТ)
|
2. Виправлення арифметичних помилок
|
Замовник має право на виправлення арифметичних помилок, допущених в результаті арифметичних дій, виявлених у поданій пропозиції конкурсних торгів під час проведення її оцінки, у порядку, визначеному документацією конкурсних торгів, за умови отримання письмової згоди на це учасника, який подав пропозицію конкурсних торгів.
Замовник зазначає умови та порядок виправлення арифметичних помилок, а саме:
для виправлення виявленої арифметичної помилки Замовник звертається до Учасника в письмовому вигляді (факсом та поштою) з пропозицією виправлення арифметичної помилки. В листі обов’язково зазначається час, протягом якого Учасник повинен надати свою письмову відповідь (факсом та поштою) на звернення Замовника. В разі не отримання відповіді від Учасника в зазначений час, Замовник приймає рішення про відхилення конкурсної пропозиції такого Учасника, відповідно до ст.29 Закону.
Учасник повинен надати у складі своєї конкурсної пропозиції лист-погодження щодо виправлення арифметичних помилок.
|
3. Інша інформація
|
За для виконання норм п.4. ст.9 ЗУ «Про здійснення державних закупівель» (Замовник зобов’язаний забезпечити безперешкодний доступ представників засобів масової інформації та громадських об’єднань на їхню вимогу до процедури розкриття пропозицій конкурсних торгів та право на фіксацію технічними засобами).
Для забезпечення вищезгаданої норми, керівнику засобу масової інформації чи громадського об’єднання потрібно подати на ім’я голови комітету із конкурсних торгів лист – заявку особисто або поштою (не засобами електронного з’вязку, не через інтернет), щодо бажання взяти участь у процедурі розкриття конкурсних пропозицій не пізніше, а ніж за 3 дні до дати розкриття. Лист-заявка щодо участі процедури розкриття повинна містити наступну інформацію:
- Повну назву засобу масової інформації чи громадської організації;
- дату реєстрації засобу масової інформації номер свідоцтва про реєстрацію та його серію (або реєстрацію громадської організації зазначення ЄДРПОУ).
- Інформацію про керівника прізвище ім’я по батькові;
- Юридичну та фактичну адреси;
- Контактні номери телефонів із зазначенням коду міжміського зв’язку;
- Інформацію про представників, яких планується направити на процедуру розкриття прізвище ім’я по батькові, посаду займаної посади у засобі масової інформації чи громадській організації;
Для допуску на процедуру розкриття уповноважені представники засобу масової інформації чи громадської організації повинні мати при собі копію листа - заявки щодо участі у процедурі розкриття та паспорт, що пред’являються секретареві із конкурсних торгів до кінцевої дати реєстрації конкурсних пропозицій що зазначена у даній документації із конкурсних торгів (уповноважені представники повинні пройти процедуру реєстрації) після чого будуть допущені безпосередньо до процедури розкриття.
Витрати особи, що виявили намір взяти участь у торгах, пов'язані з підготовкою та поданням пропозиції конкурсних торгів не відшкодовуються (в тому числі і у разі відміни торгів чи визнання торгів такими, що не відбулися).
До розрахунку ціни пропозиції конкурсних торгів не включаються будь-які витрати, понесені учасником в зв'язку з участю у торгах.
Витрати на доставку товару покладаються на переможця торгів.
|
4. Відхилення пропозицій конкурсних торгів
|
Замовник відхиляє пропозицію конкурсних торгів у разі, якщо: 1) учасник: не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону; не погоджується з виправленням виявленої замовником арифметичної помилки; не надав забезпечення пропозиції конкурсних торгів, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 2) наявні підстави, зазначені у статті 17 та частині сьомій статті 28 цього Закону; 3) пропозиція конкурсних торгів не відповідає умовам документації конкурсних торгів. Інформація про відхилення пропозиції конкурсних торгів із зазначенням підстави надсилається учаснику, пропозиція якого відхилена, протягом трьох робочих днів з дати прийняття такого рішення та оприлюднюється відповідно до статті 10 цього Закону
|
5. Відміна замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися
|
Замовник відміняє торги у разі:
відсутності подальшої потреби у закупівлі товарів, неможливості усунення порушень, які виникли через виявлені порушення законодавства з питань державних закупівель;
виявлення факту змови учасників;
порушення порядку публікації оголошення про проведення процедури закупівлі, акцепту, оголошення про результати процедури закупівлі, передбаченого Законом;
подання для участі у них менше двох пропозицій конкурсних торгів, а в разі здійснення закупівлі за рамковими угодами з кількома учасниками - менше трьох пропозицій;
відхилення всіх пропозицій конкурсних торгів згідно з Законом;
якщо до оцінки допущено пропозиції менше ніж двох учасників.
Про відміну процедури закупівлі за такими підставами має бути чітко визначено у документації конкурсних торгів.
Замовник має право визнати торги такими, що не відбулися у разі, якщо:
ціна найбільш вигідної пропозиції конкурсних торгів перевищує суму, передбачену замовником на фінансування закупівлі;
здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок непереборної сили;
скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг.
Повідомлення про відміну торгів або визнання їх такими, що не відбулися, надсилається замовником Уповноваженому органу та усім учасникам протягом трьох робочих днів з дня прийняття замовником відповідного рішення та оприлюднюється відповідно до статті 10 Закону № 1197-VIІ від 10.04.2014р.
|
VI. Укладання договору про закупівлю
|
1. Терміни укладання договору
|
У день визначення переможця замовник акцептує пропозицію конкурсних торгів, що визнана найбільш економічно вигідною за результатами оцінки.
Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, пропозицію конкурсних торгів якого було акцептовано, не пізніше ніж через 30 днів з дня акцепту пропозиції відповідно до вимог документації конкурсних торгів та акцептованої пропозиції, але не раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів.
На Учасника-переможця торгів відповідно ст. 527, 528, 629, 903, 904 Цивільного Кодексу України, Статті 1, п. 15 Закону України «Про здійснення державних закупівель» зі змінами та доповненнями, покладаються витрати пов’язані з наданням комплексних інформаційно-консалтингових послуг, у сфері державних закупівель.
|
2. Істотні умови, які обов'язково включаються до договору про закупівлю
|
Згідно з додатком 6 (з урахуванням вимог статей 40,41 Закону).
|
3. Дії замовника при відмові переможця торгів підписати договір про закупівлю
|
У разі письмової відмови переможця торгів підписати договір про закупівлю відповідно до вимог документації конкурсних торгів або не укладення договору про закупівлю з вини учасника у строк, визначений Законом, замовник повторно визначає найбільш економічно вигідну пропозицію конкурсних торгів з тих, строк дії яких ще не минув
|
4. Забезпечення виконання договору про закупівлю
|
Не вимагається
|
ДОДАТОК № 1
Загальні відомості про учасника
- Загальні відомості про претендента:
1.1.Найменування організації ___________________________________________________
Вид організації ________________________________________________________________
Форма власності та юридичний статус ____________________________________________
Поштова адреса _______________________________________________________________
Фактична адреса _______________________________________________________________
Телефон ______________________________________________________________________
Телефакс _____________________________________________________________________
1.2.Місце та дата реєстрації організації ____________________________________________
№ свідоцтва __________________________________________________________________
Рік створення _________________________________________________________________
Ідентифікаційний код __________________________________________________________
1.3.Керівництво (прізвище, ім'я та по батькові, посада, зразок підпису) __________________________________________________________________________
Особа (прізвище, ім'я та по батькові, посада, зразок підпису), яка уповноважена підписувати документи, пропозицію конкурсних торгів від імені Учасника _____________________________________________________________________________ Особа (прізвище, ім'я та по батькові, посада, зразок підпису), яка уповноважена підписувати договір ____________________________________________________________
1.4. Найменування банку претендента ____________________________________________
Поштова адреса _______________________________________________________________
Розрахунковий рахунок претендента ___________________МФО _____________________
1.5. Профілюючий напрямок діяльності організації ________________________________
2. Коротка історична довідка про діяльність підприємства ___________________________
Підпис відповідальної особи учасника _____________________/______________________/
М.П.
ДОДАТОК № 2
Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі
1. Вимоги до трактора колісного МТЗ-82.1 Беларус або еквівалент:
Колісна формула/Клас: 4х4/1,4
Тип двигуна: Д-243
Потужність, кВт: більше ніж 59 кВт, але не більше від 75 кВт
Номінальна частота обертання колінчастого валу, об/хв.: 2200
Кількість циліндрів: 4
Максимальний крутний момент при 1400 об/хв.., Н*м (кгс*м): 290 (29,6)
Муфта зчеплення: Суха, однодискова
Коробка передач: Механічна з редуктором, що подвоює кількість передач
Кількість передач вперед/назад: 18/4
Наявність заднього ВВП (вал відбору потужності).
Швидкість руху вперед/назад, км/год.: 1,89-33,4/3,98-8,97
Гідронавісна система: універсальна, роздільно – агрегатна
Вантажопідйомність на вісі шарнірів нижніх тяг, кгс: 3200
Максимальний тиск, гкс/см: 200
Продуктивність насоса. л/хв.: 45
Кермове управління: Гідрооб’ємне, з насосом гідроциліндром у рульовій трапеції
Габаритні розміри (ДхШхВ), мм: 3930х1970х2780-2800
Маса експлуатаційна. Кг: 3770-4000
Розміри шин передніх/задніх коліс 11,2-20/15,5R38
2. Загальні вимоги до предмета закупівлі Трактор колісний МТЗ-82.1 Беларус або еквівалент:
- Трактор колісний МТЗ-82.1 Беларус або еквівалент повинен бути новий, 2014-2015 років випуску.
- Постачальник повинен мати базу технічного обслуговування машин та відповідний технічний персонал. У пропозиції конкурсних торгів надати відповідну інформацію.
- Всі написи на елементах керування обладнання повинні бути виконані російською або українською мовами.
- Постачальник гарантує забезпечення запасними частинами на гарантійний термін експлуатації для проведення технічного обслуговування.
- Учасник торгів погоджується, що в разі, якщо товар, який представляється ним на торги, не відповідає технічним вимогам, пропозиція конкурсних торгів такого учасника може бути відхилена.
- Учасник торгів погоджується, що в разі, якщо ним була надана недостовірна інформація щодо відповідності запропонованого ним товару технічним вимогам Замовника, його пропозиція буде відхилена.
- Гарантійний термін обслуговування предмета закупівлі - 12 місяців.
ДОДАТОК № 3
Форма „Пропозиція конкурсних торгів" подається у вигляді, наведеному нижче.
Учасник не повинен відступати від даної форми.
ФОРМА "ПРОПОЗИЦІЯ КОНКУРСНИХ ТОРГІВ"
(форма, яка подається Учасником на фірмовому бланку)
Ми, (назва Учасника), надаємо свою пропозицію щодо участі у конкурсних торгах на
закупівлю ДК 016:2010 – 28.30.2 (трактори сільськогосподарські, інші) (28.30.23-30.00) (Трактор колісний МТЗ-82.1 Беларус або еквівалент) 1 одиниця згідно з технічними та іншими вимогами Замовника торгів.
Вивчивши документацію конкурсних торгів, кваліфікаційну документацію та технічну специфікацію, на виконання зазначеного вище, ми, уповноважені на підписання Договору, маємо можливість та погоджуємося виконати вимоги Замовника та Договору на умовах, зазначених у пропозиції конкурсних торгів за наступними цінами:
Найменування товару
|
Одиниці виміру
|
Кількість
|
Ціна за одиницю, грн., без ПДВ
|
Загальна вартість, грн., з ПДВ
|
|
Одиниці
(шт)
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
Вартість пропозиції
|
- 1. До акцепту нашої пропозиції конкурсних торгів, Ваша документація конкурсних торгів разом з нашою пропозицією (за умови її відповідності всім вимогам) мають силу попереднього договору між нами. Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми візьмемо на себе зобов'язання виконати всі умови, передбачені Договором.
- 2. Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 90 календарних днів з дня розкриття пропозицій конкурсних торгів, встановленого Вами. Наша пропозиція буде обов'язковою для нас і може бути акцептована Вами у будь-який час до закінчення зазначеного терміну.
- 3. Ми погоджуємося з умовами, що Ви можете відхилити нашу чи всі конкурсні пропозиції згідно з умовами документації конкурсних торгів, та розуміємо, що Ви не обмежені у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для Вас умовами.
- 4. Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми зобов'язуємося підписати Договір із Замовником не раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів, але не пізніше ніж через 30 днів з дня акцепту пропозиції відповідно до вимог документації конкурсних торгів та акцептованої пропозиції.
- 5. Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми зобов'язуємося здійснити оплату комплексних інформаційно-консалтингових послуг, наданих Замовнику третьою стороною (консультантом), в строк не пізніше п’ятнадцяти банківських днів з моменту підписання нами договору за результатами проведених конкурсних торгів.
Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи Учасника, завірені печаткою
ДОДАТОК 4
кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені замовником відповідно до статті 17 Закону, та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством
Кваліфікаційні критерії та вимоги, встановлені замовником відповідно до статей 16, 17 Закону
|
Перелік документів та інформації, необхідні для оцінки відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством
|
1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
|
1.1. Довідка у довільній формі про наявність в учасника відповідної матеріально-технічної бази.
|
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
|
2.1. Довідка у довільній формі, що містить інформацію про персонал (чисельність, частка персоналу з вищою освітою) із зазначенням осіб (П.І.Б., посада, контактний телефон), які безпосередньо будуть залучені до виконання зобов’язань договору постачання.
|
3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів.
|
3.1. Довідка щодо досвіду виконання аналогічних договорів з копіями договорів щодо предмету закупівлі (не менше двох завірених належним чином ) ٭
3.2. Лист-гарантію щодо виконання договірних зобов’язань у разі акцепту пропозиції.
|
4. Наявність фінансової спроможності (баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів, довідка з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами).
|
4.1. Копії балансу, звіту про фінансові результати та звіту про рух грошових коштів, за останній звітний період.
4.2. Довідки (або засвідчені печаткою установи, що видала документ, копії) не більше місячної давнини по відношенню до дати розкриття пропозиції конкурсних торгів, видані банківськими установами, у яких обслуговується учасник, про наявність поточних рахунків та про відсутність заборгованості за кредитами.
|
5. Учасника не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері державних закупівель корупційного правопорушення.
|
5.1. Довідка про те, що учасника не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері державних закупівель корупційного правопорушення.
5.2 Документальне підтвердження щодо наявності антикорупційної програми чи уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи.
|
6. Фізична особа, яка є учасником, не була засуджена за злочин, пов'язаний з порушенням процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
|
6.1. Довідка про те, що фізична особа, яка є учасником, не була засуджена за злочин, пов'язаний з порушенням процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
|
7. Службова (посадова) особа учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, не була засуджена за злочин, пов'язаний з порушенням процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
|
7.1. Інформація (довідка) у довільній формі про службових (посадових) осіб учасника, яких уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі.
7.2. Оригінал або копія завірена у відповідності до вимог цієї документації довідки органів внутрішніх справ за формою ІП-1 або Витяг з реєстру органів внутрішніх справ про те, що службові (посадові) особи учасника, яких учасником уповноважено представляти його інтереси (підписувати документи) під час проведення процедури закупівлі, не були засуджені за злочин, пов'язаний з порушенням процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку та не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері державних закупівель корупційного правопорушення
|
8. Підтвердження правомочності на укладення договору про закупівлю.
|
8.1. Копія, завірена у відповідності до вимог цієї документації, або оригінал документу (виписка (витяг) з протоколу зборів засновників про призначення директора, президента, голови правління, довіреність керівника учасника у разі підписання договору про закупівлю особою, чиї повноваження не визначені статутом), який підтверджує статус та повноваження особи на підписання договору за результатами торгів.
|
9. Учасник не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та відносно нього не відкрита ліквідаційна процедура.
|
9.1. Скорочена інформаційна довідка з єдиного реєстру підприємств, що надається в електронній формі за он-лайн запитом. В даній довідці обов’язково повинен бути QR-код, який містить інформацію про документ.
|
10. Учасник не повинен мати заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів).
|
10.1. Довідка (або засвідчена власною печаткою підприємства копія) ДПІ про відсутність заборгованості або наявності по сплаті обов’язкових податків і зборів в Україні, видана не раніше двохмісячної давнини відносно дати розкриття пропозицій конкурсних торгів.
10.2. Копія довідки про взяття на облік платника податку (4-ОПП) (у разі відсутності надати копію Виписки / Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців).
10.3. Копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або копія свідоцтва про сплату єдиного податку (у разі відсутності надати копію Витягу з реєстру платників податку на додану вартість)
|
11. Учасник повинен проваджувати підприємницьку діяльність відповідно до положень свого статуту.
|
11.1. Копія Статуту, засвідчена учасником (для юридичних осіб).
11.2. Копія довідки про включення до ЄДРПОУ(для юридичних осіб) / Копія Довідки про визначення класифікаційних даних, що видана уповноваженим на те органом (для фізичних осіб-підприємців).
11.3. Копія свідоцтва про державну реєстрацію (у разі наявності) або, у разі відсутності, надати копію Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
11.4. Копія паспорту (для фізичних осіб).
11.5. Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб).
|
12. Згода учасника процедури закупівлі на обробку персональних даних (ЗУ «Про захист персональних даних» від 01 червня 2010 р. №2297-VI.)
|
12.1. Заява, від уповноваженої особи підприємства, що є учасником процедури закупівлі, на згоду обробки персональних даних працівників даного підприємства (якщо такі будуть залучені до підготовки пропозиції конкурсних торгів, виконання договірних відносин (у разі підписання договору на постачання)), з зазначенням ПІБ, посади, серії та номеру документу, що посвідчує особу.
|
13. Інші документи.
|
13.1. Довідку у довільній формі від уповноваженої особи Учасника, про відсутність обставин передбачених п.1,2,3,4,5,6,7 ч.1 ст.17 ЗУ «Про здійснення державних закупівель».
13.2. Довідка, складена на фірмовому бланку про те, що суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів).
13.3. Довідка в довільній формі, складена на фірмовому бланку про те, що суб’єкт господарювання (учасник) є резидентом України та/або не зареєстрований в офшорній зоні.
13.4. Інші документи від учасника, які можуть підтвердити кваліфікацію підприємства та працівників, досвід співпраці з іншими організаціями, що в подальшому буде розцінено комітетом з конкурсних торгів як гарантія стабільності підприємства та відповідальності керуючого персоналу Учасника.
13.5. Лист-погодження щодо виправлення арифметичних помилок.
|
٭Аналогічними договорами відповідно до умов цієї Документації конкурсних торгів є договори, які підтверджують наявність в учасника досвіду щодо постачання транспортних засобів (трактоів).
Примітки:
а) вся інформація та документи, повинні бути засвідчені відповідно до вимог цієї документації конкурсних торгів;
б) документи, які не передбачені Цивільним та Господарським кодексами для суб'єктів підприємницької діяльності або фізичних осіб, не подаються в складі їх пропозиції конкурсних торгів, про що такий Учасник повинен зазначити у довідці, поданій в довільній формі, в складі своєї пропозиції.
в) довідки, листи інформаційного характеру, що заповнюються учасником процедури закупівлі повинні бути надруковані на фірмовому бланку учасника (у разі наявності), мати підпис уповноваженої особи, та печать підприємства, із зазначенням вихідного номеру документу.
г) у разі неможливості подання документу в зазначений термін, що видається учаснику на підтвердження його кваліфікаційних даних, учасник має право зазначити терміни подання такої документації, відповідно до чинного законодавства, або зазначити інші причини ненадання такої інформації.
д)сторінки, на яких відсутня інформація (крім оригіналів документів, що видані відповідними установами) повинні містити відповідний надпис щодо відсутності інформації та мають бути завірені належним чином у відповідності до вимог цієї документації.
ДОДАТОК 5
КРИТЕРІЇ ТА МЕТОДИКА ОЦІНКИ ПРОПОЗИЦІЙ КОНКУРСНИХ ТОРГІВ
Оцінка пропозицій конкурсних торгів здійснюється на основі наступних критеріїв:
1 Ціна;
Оцінка проводиться згідно з наступною методикою.
Кількість балів кожної пропозиції визначається сумарно. Максимально можлива кількість балів дорівнює 100.
1. Кількість балів по критерію „Ціна” - 100 балів.
Всі пропозиції, оцінені згідно з критеріями оцінки, шикуються по мірі зростання значень сумарного показника.
Переможцем обирається Учасник, пропозиція якого набрала найбільшу сумарну кількість балів.
У випадку однакового значення показника, переможець визначається шляхом голосування членів комітету з конкурсних торгів простою більшістю голосів за участю в голосуванні не менш двох третин членів комітету. Якщо результати голосування розділилися порівну, вирішальний голос має Голова Комітету з конкурсних торгів.
Методика оцінки
1. Кількість балів за критерієм "Ціна" визначається наступним чином. Конкурсній пропозиції, значення критерію "Ціна" у якої є найвигіднішим (найменшим), присвоюється максимально можлива кількість балів. Кількість балів для решти конкурсних пропозицій визначається за формулою:
Бобчисл = Цmin / Цобчисл * 100, де
Бобчисл = обчислювана кількість балів;
Цmin - найнижче значення за критерієм "Ціна";
Цобчисл - значення поточного критерію конкурсної пропозиції, кількість балів для якого обчислюється;
100 - максимально можлива кількість балів за критерієм "Ціна".
ДОДАТОК № 6
ІСТОТНІ УМОВИ ДОГОВОРУ
- Предмет договору:
1.1. Учасник зобов’язується поставити Замовникові товар – ДК 016:2010 – 28.30.2 (трактори сільськогосподарські, інші) (28.30.23-30.00) а саме_____________
1.2. Кількість товарів та вимоги щодо їх якості:
1.3. Найменування та кількість товарів:
1.4. Одна одиниця (або еквівалент)
1.5. Учасник повинен передати (поставити) Замовнику товар, якість якого відповідає діючим стандартам та нормативним вимогам законодавства України.
- Порядок здійснення оплати:
2.1. Розрахунок за поставлений товар проводиться відповідно ст. 49 Бюджетного кодексу України.
2.2. Замовник зобов’язаний провести оплату за товар на підставі рахунку – фактури, витратної накладної виписаних Учасником у відповідності до погодженого сторонами кількості, ціни і вартості товару.
- Ціна договору:
3.1. Ціна цього Договору становить _________________________________________________________(вказати цифрами та словами, ціна Договору визначається з урахуванням Закону України «Про податок на додану вартість».)
- Ціна цього Договору не повинна змінюватися після підписання договору про закупівлю до повного виконання зобов’язань Сторонами.
- Термін та місце поставки товарів:
5.1. Поставка товару здійснюється за адресою: Полтавська область, Глобинський район, місто Глобине, вулиця Мічуріна, 94/1.
5.2. Строк поставки товару: липень-серпень 2015 року.
5.3. Умови постачання: учасник власними силами та за свій рахунок поставляє товар.
- Строк дії договору: до 31 грудня 2015 року, але в будь якому випадку до повного виконання сторонами своїх зобов’язань..
- Права та обов’язки сторін:
7.1. Замовник зобов’язаний:
7.1.1. Своєчасно та в повному обсязі сплачувати за поставлений товар.
7.1.2. Приймати поставлений товар згідно відповідних документів.
7.2. Замовник має право:
7.2.1. Достроково розірвати цей Договір у разі невиконання зобов’язань Учасником, повідомивши про це його у 10 – ти денний строк;
7.2.2. Контролювати постачання товару у строки, встановлені цим договором;
7.2.3. Повернути рахунок Учаснику без здійснення оплати в разі неналежного оформлення документів (відсутність печатки, підпису тощо).
7.3. Учасник зобов’язаний:
7.3.1. Забезпечити поставку товару у строки, встановлені цим Договором.
7.3.2. Забезпечити поставку товару якість якого відповідає умовам цього Договору та нормативним вимогам законодавства України.
7.3.3. Надати всі необхідні документи для здійснення державної реєстрації предмета закупівлі.
7.4. Учасник має право:
7.4.1. Своєчасно та в повному обсязі отримувати плату за поставлений товар.
7.4.2. На дострокову поставку товару за письмовим погодженням Замовника.
7.4.3. У разі невиконання зобов’язань Замовником Учасник має право достроково розірвати цей Договір, повідомивши про це Замовника у 10 – ти денний строк.
- Відповідальність сторін:
8.1. У разі невиконання або неналежного виконання своїх зобов’язань за Договором Сторони несуть відповідальність, передбачену чинним законодавством України та цим Договором.
- Інші умови:
9.1. Усі зміни та доповнення до Договору можуть бути внесені шляхом укладання Додаткових Угод.
9.2. Усі повідомлення, що направляються сторонами Договору одна одній повинні бути виконані у письмовій формі.
ПОВІДОМЛЕННЯ про акцепт пропозиції конкурсних торгів, або цінової пропозиції, або пропозиції за результатами застосування переговорної процедури закупівлі
1. Замовник (генеральний замовник).
1.1. Найменування. Глобинська міська рада.
1.2. Код за ЄДРПОУ. 22547673.
1.3. Місцезнаходження. 39000, Полтавська область, Глобинський район, м.Глобине, вул.Леніна, 285.
2. Предмет закупівлі.
2.1. Найменування предмета закупівлі. ДК 016:2010 – 28.30.2 (трактори сільськогосподарські, інші) (28.30.23-30.00) (Трактор колісний МТЗ-82.1 Беларус або еквівалент).
2.2. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. 1 одиниця.
2.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Полтавська область, Глобинський район, місто Глобине, вулиця Мічуріна, 94/1.
2.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Вересень-жовтень 2015 р.
3. Процедура закупівлі. Відкриті торги.
4. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель. ВДЗ №276(19.06.2015) від 19.06.2015р. оголошення №150884.
5. Учасник-переможець (учасники-переможці).
5.1. Найменування/прізвище, ім’я, по батькові. Товариство з обмеженою відповідальністю «Техноторг-Дон».
5.2. Код за ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків. ЄДРПОУ 31764816.
5.3. Місцезнаходження (для юридичної особи) та місце проживання (для фізичної особи), телефон, телефакс. 54025, м.Миколаїв, проспект Героїв Сталінграду, будинок 113/1, телефон: (0512) 53 09 01, телефакс: (0512) 42 49 77.
6. Ціна акцептованої пропозиції (пропозицій) конкурсних торгів (цінової пропозиції, пропозиції за результатами застосування переговорної процедури закупівлі):
|
_454800 гривень 00 копійок з ПДВ (цифрами)
|
|
__чотириста п’ятдесят чотири тисячі вісімсот гривень 00 копійок з ПДВ___________. (словами)
|
7. Дата прийняття рішення про акцепт пропозиції (пропозицій) конкурсних торгів (цінової пропозиції, пропозиції за результатами застосування переговорної процедури закупівлі). 28 липня 2015 року.
8. Строк, протягом якого має бути укладений договір про закупівлю (рамкова угода). З 11 серпня 2015р. по 28 серпня 2015р.
Заступник Глобинського міського голови
з питань діяльності виконавчого органу ради
Голова комітету з конкурсних торгів В.Г.Перевьорткін
ПОВІДОМЛЕННЯ про акцепт пропозиції конкурсних торгів, або цінової пропозиції, або пропозиції за результатами застосування переговорної процедури закупівлі
1. Замовник (генеральний замовник).
1.1. Найменування. Глобинська міська рада.
1.2. Код за ЄДРПОУ. 22547673.
1.3. Місцезнаходження. 39000, Полтавська область, Глобинський район, м.Глобине, вул.Леніна, 285.
2. Предмет закупівлі.
2.1. Найменування предмета закупівлі. ДК 016:2010 – 28.30.2 (трактори сільськогосподарські, інші) (28.30.23-30.00) (Трактор колісний МТЗ-82.1 Беларус або еквівалент).
2.2. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. 1 одиниця.
2.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Полтавська область, Глобинський район, місто Глобине, вулиця Мічуріна, 94/1.
2.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Вересень-жовтень 2015 р.
3. Процедура закупівлі. Відкриті торги.
4. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель. ВДЗ №276(19.06.2015) від 19.06.2015р. оголошення №150884.
5. Учасник-переможець (учасники-переможці).
5.1. Найменування/прізвище, ім’я, по батькові. Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРАВТОЗАПЧАСТИНА».
5.2. Код за ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків. ЄДРПОУ 30722204.
5.3. Місцезнаходження (для юридичної особи) та місце проживання (для фізичної особи), телефон, телефакс. 02088, м.Київ, вул. Першого Травня, будинок 1-А , телефон: (044) 593 08 26, телефакс: (044) 593 08 26.
6. Ціна акцептованої пропозиції (пропозицій) конкурсних торгів (цінової пропозиції, пропозиції за результатами застосування переговорної процедури закупівлі):
|
_459870 гривень 00 копійок з ПДВ (цифрами)
|
|
__чотириста п’ятдесят девять тисяч вісімсот сімдесят гривень 00 копійок з ПДВ_____. (словами)
|
7. Дата прийняття рішення про акцепт пропозиції (пропозицій) конкурсних торгів (цінової пропозиції, пропозиції за результатами застосування переговорної процедури закупівлі). 08 вересня 2015 року.
8. Строк, протягом якого має бути укладений договір про закупівлю (рамкова угода). З 22 вересня 2015р. по 08 жовтня 2015р.
Заступник Глобинського міського голови
з питань діяльності виконавчого органу ради
Голова комітету з конкурсних торгів В.Г.Перевьорткін
ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів
1. Замовник (генеральний замовник).
1.1. Найменування. Глобинська міська рада.
1.2. Код за ЄДРПОУ. 22547673.
1.3. Місцезнаходження. Вулиця Леніна, 285, місто Глобине, Глобинський район, Полтавська область, поштовий індекс 39000.
1.4. Реєстраційний рахунок замовника (генерального замовника). 35420106043267 в Головному управлінні Державної казначейської служби України у Полтавській області. Адреса: вул.Шевченка, 1, м.Полтава, поштовий індекс 36011, МФО: 831019. Адреса Управління Державної казначейської служби України у Глобинському районі Полтавської області: вул.Леніна, 212, м.Глобине, Глобинський район, Полтавська область, поштовий індекс 39000.
1.5. Посадові особи замовника (генерального замовника), уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками (прізвище, ім’я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв’язку, електронна адреса).
Прізвище, ім’я, по батькові: Перевьорткін Володимир Геннадійович
Посада: Заступник Глобинського міського голови з питань діяльності виконавчого органу ради
Адреса: Полтавська область, Глобинський район, місто Глобине, вулиця Леніна, 285, поштовий індекс 39000.
Телефон: (05365) 24-7-30
Тел./факс: (05365) 24-2-78
Е-mail:
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду
2. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі. 815000 гривень 00 копійок з ПДВ (вісімсот п’ятнадцять тисяч гривень 00 копійок з ПДВ).
3. Адреса веб-сайта, на якому замовником (генеральним замовником) додатково розміщується інформація про закупівлю. www.globyne-rada.gov.ua
4. Інформація про предмет закупівлі.
4.1. Найменування предмета закупівлі. ДК 016:2010 – 28.30.2 (трактори сільськогосподарські, інші) (28.30.23-30.00) (Трактор колісний МТЗ-82.1 Беларус або еквівалент).
4.2. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. 1 одиниця.
4.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Полтавська область, Глобинський район, місто Глобине, вулиця Мічуріна, 94/1.
4.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Липень-серпень 2015 р.
5. Місце отримання документації конкурсних торгів. Вулиця Леніна, 285, приймальня, місто Глобине, Глобинський район, Полтавська область, поштовий індекс 39000.
6. Забезпечення пропозиції конкурсних торгів (якщо замовник (генеральний замовник) вимагає його надати).
6.1. Розмір. Не вимагається.
6.2. Вид.
6.3. Умови надання.
7. Подання пропозицій конкурсних торгів.
7.1. Місце. Вулиця Леніна, 285, приймальня, місто Глобине, Глобинський район, Полтавська область, поштовий індекс 39000.
7.2. Строк. 12 червня 2015 року 09.00 год.
8. Розкриття пропозицій конкурсних торгів.
8.1. Місце. Вулиця Леніна, 285, зала засідань, місто Глобине, Глобинський район, Полтавська область, поштовий індекс 39000,
8.2. Дата. 12 червня 2015 року.
8.3. Час. 10.00 год.
9. Інформація про рамкову угоду.
9.1. Строк, на який укладається рамкова угода.
9.2. Кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду.
10. Додаткова інформація. Кваліфікаційні критерії - відповідно до ст.ст.16,17 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (№ 1197-VII від 10.04.2014 р.). Довідки за тел.: (05365) 24-7-30, (05365) 25-2-19. Більш детально - у документації конкурсних торгів.
Заступник Глобинського міського голови
з питань діяльності виконавчого органу ради
Голова комітету з конкурсних торгів В.Г.Перевьорткін
ОГОЛОШЕННЯ про результати проведення торгів
1. Замовник.
1.1. Найменування. Глобинська міська рада.
1.2. Код за ЄДРПОУ. 22547673.
1.3. Місцезнаходження. Вулиця Леніна, 285, місто Глобине, Глобинський район, Полтавська область, поштовий індекс 39000.
2. Джерело фінансування закупівлі. Кошти місцевого бюджету.
3. Процедура закупівлі. Відкриті торги
4. Інформація про предмет закупівлі.
4.1. Найменування предмета закупівлі. ДК 016-2010 – 28.30.2 (трактори сільськогосподарські, інші) (28.30.23-30.00) (Трактор колісний МТЗ-82.1 Беларус або еквівалент)
4.2. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. 1 одиниця.
4.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Полтавська область, Глобинський район, місто Глобине, вулиця Мічуріна, 94/1.
4.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Липень-серпень 2015р.
5. Інформування про процедуру закупівлі.
5.1. Адреса веб-сайта, на якому замовником додатково розміщувалась інформація замовника про закупівлю (у разі такого розміщення). www.globyne-rada.gov.ua
5.2. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель. ВДЗ №246(06.05.2015) від 06.05.2015р. оголошення №126149.
5.3. Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель та номер повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів.
5.4. Дата оприлюднення та номер оголошення з відомостями про рамкову угоду, за якою укладено договір про закупівлю, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
6. Результат проведення процедури закупівлі.
6.1. Дата акцепту пропозиції конкурсних торгів.
6.2. Дата укладення договору про закупівлю.
6.3. Торги відмінені чи визнані такими, що не відбулися: Торги відмінені
дата прийняття рішення 15 червня 2015 р.;
підстава відповідно до ч.1 ст.30 Закону України «Про здійснення державних закупівель» торги відмінені в зв’язку з поданням для участі в них менше двох пропозицій конкурсних торгів..
7. Сума, визначена в договорі про закупівлю.
8. Ціна за одиницю товару (у разі закупівлі товару).
9. Інформація про переможця торгів.
9.1. Найменування/прізвище, ім’я, по батькові.
9.2. Код за ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків.
9.3. Місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання (для фізичної особи) та номер телефону, телефаксу.
10. Інформація про рамкову угоду.
10.1. Дата та номер рамкової угоди.
10.2. Учасники рамкової угоди.
10.3. Строк, на який укладено рамкову угоду.
Заступник Глобинського міського голови
з питань діяльності виконавчого органу ради
Голова комітету з конкурсних торгів В.Г.Перевьорткін
//
//
|